Primul salt

     
        Mulţi oameni trăiesc haotic în zilele noastre, ca nişte 'visători' căutând un job din care să scoată cât mai mulţi bani. Printre ei există acei oameni 'realişti' care visează să poată supravieţui din ce le place.
         Nimic mai greu, mai ales dacă nu am avut norocul să ne descoperim pasiunea de mic copil şi s-o mai şi urmăm...  Motivele pot fi multiple, poate nu am putut experimenta destul, poate am călătorit prea puţin să le vedem cel puţin pe toate, poate încă nu am fost pregătiți, am fost niște lichele, etc.. 
        Aşa m-am gândit, ca aflând despre oameni cu adevărat pasionaţi să descoperim ce i-a 'trăsnit' de au ajuns în starea respectivă şi odată cu asta, să cunoaștem cât mai multe ocupaţii plauzibile a ni se potrivi. Vă invit în continuare să facem saltul în lumea acestora în speranța că vom găsi ceea ce căutăm.
         Filozofic vorbind, articolele au rolul de a ne ajuta să ne descoperim menirea noastră pe pământ, de a cunoaşte care ne este adevărata noastră cale, bla bla. 
       Am hotărât să introduc câte un articol pe zi despre un om pasionat de o anumită activitate(meşteşug, job, meserie, ocupaţie) care mai şi reuşeşte să se întreţină din asta. Adică oameni împliniţi frăţioare/surioară şi domeniul lor de activitate.
        Vă doresc lectură plăcută şi dacă aveți propuneri de personalități marcante pentru noi articole, sunt receptiv. 
       Spor la citit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hairstyling : George Soare

Tenis: Simona Halep